תכנית טיולים עם הילדים לשנת 2020

עם בואה של השנה האזרחית החדשה, מומלץ לתכנן מבעוד מועד את תכנית הטיולים השנתית שלכם ושל הילדים. מה זה אומר ומדוע זה נחוץ? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מהי תכנית טיולים שנתית?

לא מעט בעלי עסקים בונים תכנית עסקית לקראת השנה החדשה, ובה הם מתכננים את התהליכים שעתידים לקרות במהלך השנה, וכך למעשה הם מוכנים לקראתם באופן המיטבי. ובכן, מדוע שלא נעשה זאת גם בחיינו האישיים? תכנית טיולים שנתית תאפשר לכם לתכנן את הטיולים שלכם לקראת השנה הקרבה, ובהתאם לבקש ימי חופש בעבודה וכמובן לבחור מראש יעדים לטיולים במהלך סופי השבוע.

מאפשרת היערכות נכונה

תכנית הטיולים תאפשר לכם להיערך באופן מושכל לקראת הטיולים המתוכננים, ובייחוד אם אתם עתידים לצאת לטיולים ארוכי טווח. כך למשל, אם תחליטו לטייל בארץ במהלך הקיץ, טיול באורכו כחודשיים, מוטב יהיה שתבררו על השכרת רכב לטווח ארוך בארץ, ולו כדי להיערך לטיול בהתאם.

תכנית הטיולים אמנם כרוכה בזמן ומחשבה, אבל היא מאפשרת לכם לתכנן את השנה היטב, ואף לתכנן את מסלולי הטיולים השונים ואת היעדים שבדרך. שנדגים? אם החלטתם לצאת לטיול בחג הפסח, כשאתם יוצאים מאזור הדרום לאזור הצפון המרוחק, עליכם לחפש אחר מקומות עצירה בדרך. במקום לעצור באופן ספונטני בתחנות דלק, מדוע שלא תעשו עצירה במוזיאון או בשמורת טבע מיוחדת? כיום יש לא מעט מוזיאונים לילדים, יעדים מרהיבים, שמורות טבע ויערות נהדרים, בהם תוכלו לעצור וליהנות משעה של זמן איכות משפחתי.

מה כוללת תכנית הטיולים

מה כוללת תכנית הטיולים?

תכנית טיולים היא למעשה מעין גאנט, רק במקום לשבץ בו משימות שקשורות לעבודה ולתהליכים שיווקיים, נשבץ בו יעדים שאליהם נרצה לנסוע, מקומות בילוי וכמובן אירועים חשובים.

תחילה, יש להדפיס או לרכוש לוח שנה. לחלופין ניתן לייצר קובץ מסודר באקסל. הזינו את כל התאריכים הרלוונטיים של השנה, ציינו ימי הולדת והדגישו את ימי החופש. כעת, אתם יכולים לראות את התאריכים הבולטים ביותר ואת הימים הפנויים שלכם במהלך השנה. השלב הבא יהיה איסוף מידע, והכנת רשימה של יעדים שרוצים להגיע אליהם עם הילדים, ולבסוף, תוכלו לשבץ את היעדים הללו בתוכנית הטיולים השנתית שלכם.

תכנית טיולים שנתית מהווה פתרון נהדר עבור הורים רבים, ולו כי היא מאפשרת לארגן את הטיולים מבעוד מועד, לבחור יעדים, לשבץ אותם בלו"ז ולבקש חופשים ממקום העבודה בהתאם. כדאי לבצע את התכנון עם הילדים, על מנת לראות אילו פעילויות ויעדים מעניינים אותם יותר ואילו פחות – כך תוכלו לערוך תכנית אידיאלית עבור כולם.