איך לשדרג את יום ההולדת של הילד במינימום מאמץ

הילד חוגג יום הולדת ואתם מתלבטים מה לעשות? ובכן, תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט זמן ומאמץ באמצעות הטיפים הבאים אשר יאפשרו לכם לשדרג את החגיגות ולהפוך אותן לבלתי נשכחות, בעלות כספית נוחה ועם מקסימום תוצאה.

שדרוג מסיבת יום הולדת: קל ופשוט יותר מאי פעם

אם בעבר הסתפקנו במסיבות יום הולדת קטנות למדי, כיום כל יום הולדת הפך לאירוע של ממש. כהורים אשר רוצים את הטוב ביותר עבור ילדכם, אתם לא צריכים להוציא עשרות אלפי שקלים על אירוע בשביל לבלוט. למעשה, באמצעות הטיפים הבאים תוכלו להפיק אירוע יום הולדת מושלם ומושקע, במינימום מאמץ, כפי שנסביר כעת.

מגש סושי פירות: דרך מצוינת לשדרג את יום ההולדת

רוב הילדים נרתעים מפירות, ולכן דרך מצוינת לשדרג את הפן הקולינרי של האירוע היא באמצעות הזמנה של סושי פירות. אפשר להזמין מגש סושי פירות דרך חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום, ובכך לקבל לאירוע שלכם לא רק קינוח מושלם ובריאותי אלא גם אפקט של נראות יוצאת דופן, בשל החיתוך המדויק של הפירות אשר משדרג את שולחן הקינוחים ובכך מאפשר לכם להפיק אירוע מהמם אשר משלב בריאות ונראות חסרת פשרות. את המגש ניתן להזמין במגוון רחב של גדלים, ולכן מומלץ להזמין אותו מראש דרך חברה אשר מציעה לכם מחיר מצוין ומשלוח מהיר של המגש למסיבה.

סושי פירות

קונספט ייחודי

בכדי להבליט את האירוע ולהפוך אותו למיוחד, חשוב לשבת עם הילד ולחשוב על קונספט. אם הילד לדוגמה חובב בע"ח, ניתן לערוך בעבורו מסיבת יום הולדת בנושא ג'ונג'ל עם אלמנטים של טבע ובעלי חיים. בכדי שתוכלו להוזיל את העלויות, ניתן להזמין אביזרים דרך אתרים בין לאומיים כמו אלי אקספרס ואיביי אשר מאפשרים לכם לבצע רכישה מרוכזת של צלחות, כוסות, שלטים ואלמנטים דקורטיביים נוספים בעלות כספית של עשרות שקלים בודדים בלבד. עם זאת, שימו לב כי לעיתים זמן המשלוח עלול להיות ארוך מהרגיל ועל כן עדיף להזמין את המוצרים לפחות כחודשיים לפני האירוע. אם אתם מביאים גם אוכל, הקפידו להתחשב גם בילדים הסובלים מאלרגיות כדי שכולם יוכלו ליהנות ללא חשש.

פעילות ביתית

במקום להוציא עשרות אלפי שקלים על הפעלה לילדים, תוכלו להפעיל את הדמיון ולייצר ביחד עם הילדים הפעלה משותפת אשר היא גם מגבשת וגם תורמת לקונספט של האירוע. בכדי שתוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, מומלץ להיכנס לקבוצות ייעודיות בפייסבוק אשר מציגות לא מעט רעיונות מקוריים להפעלות יום הולדת, כל זאת בכדי שתוכלו לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למיוחד יותר הן בשביל הילדים וגם בשביל המבוגרים אשר יכולים לקחת חלק.

מסיבת יום הולדת ירוקה

כדי להוסיף לאירוע, ניתן בהחלט לנקוט בגישה אקולוגית וללמד את הילדים באמצעות הפעלות על איכות הסביבה, כמו לדוגמא מחזור של מוצרים או ציור על שקיות בד.